78100
Book
CD
In basket
Blender : podstawy modelowania : praktyczne wprowadzenie do modelowania w programie Blender / Bogdan Bociek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2007. - 308, [3] strony : ilustracje ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier. Program ten ma oryginalny, wygodny interfejs użytkownika, a także umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów używanych w innych pakietach, takich jak 3ds czy Maya. Co ciekawe, Blender jest całkowicie bezpłatny, dlatego często używa się go do przygotowywania reklam telewizyjnych, a nawet gier komputerowych. Książka "Blender. Podstawy modelowania" to przystępne wprowadzenie do modelowania obiektów trójwymiarowych. Tworząc krok po kroku kompletny model ludzkiej głowy, poznasz najważniejsze funkcje Blendera oraz nauczysz się z nich korzystać. Dowiesz się również, jak przygotować program do pracy, wykonywać podstawowe operacje na obiektach i siatkach oraz tworzyć tekstury i nakładać je na modele. Na płycie dołączonej do książki znajdują się nie tylko przykładowe modele, ale także pakiety instalacyjne programów Blender i GIMP, dzięki czemu będziesz mógł od razu rozpocząć naukę.
Availability:
Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Indeks.
Supplement note
Do książki dołączona jest płyta CD, a w niej: przykładowe wersje programu dla systemu Linux i Windows XP, pliki Blendera obrazujące postęp w modelowaniu, rysunki tekstur.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again