77175
Książka
W koszyku
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego*?cele i strategie marketingowe*wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej*planowanie sprzedaży oraz cen*zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy*zarządzanie relacjami z klientami*typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania*sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału. Adresaci:Plany marketingowe to zarówno doskonałe kompendium wiedzy dla menedżerów i wszystkich praktyków marketingu, jak i świetny podręcznik dla studentów marketingu. [ z okł.]
Status dostępności:
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla menedżerów i studentów marketingu
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej