78305
Book
In basket
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego*?cele i strategie marketingowe*wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej*planowanie sprzedaży oraz cen*zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy*zarządzanie relacjami z klientami*typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania*sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału. Adresaci:Plany marketingowe to zarówno doskonałe kompendium wiedzy dla menedżerów i wszystkich praktyków marketingu, jak i świetny podręcznik dla studentów marketingu. [ z okł.]
Availability:
Biblioteka główna
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Bibliography, etc. note
Indeks.
Target audience note
Dla menedżerów i studentów marketingu
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again